פדיקור / פדיקור רפואי

מה זה פדיקור?

קל מידי להזניח את כפות הרגליים שלנו. הן נמצאות שם למטה, לעיתים מכוסות בנעליים, רחוקות ממוקד העניינים. אך למעשה, זו רק סיבה נוספת למה כדאי להשקיע בטיפול בכפות הרגליים שלנו: העומס עלול להביא לבעיות רפואות ומראה מוזנח של כף הרגל. 

הדרך להשקיע בכפות הרגליים שלנו בחזרה היא – שילוב טיפול פדיקור בשגרת הטיפוח שלנו. פדיקור הוא טיפול קוסמטי לכפות הרגליים, שנועד לשמור על היגיינת כף הרגל, תוך הענקת מראה מטופח ונקי.  

יתרונות הפדיקור:

  1. היגיינה: כפות הרגליים חשופות מאוד לאבק ולחומרים אחרים המצויים בקרקע. הלכלוך הולך ומצטבר עם הזמן, וכך כף הרגל עלולה להפוך לכר פורה לזיהומים. במהלך הפדיקור אנחנו מנקים את הלכלוך מכפות הרגליים, באמצעות כלים מחוטאים ומעוקרים היטב, וכך מונעים כל סיכון עתידי. 
  2. שמירה על לחות העור שלך: עור יבש בכפות הרגליים הוא תמיד מטרד. מחוספס ומגרד, עלול להיסדק ולפתח שלפוחיות. הדרך להימנע מעור יבש בכפות הרגליים היא שמירה על לחות, שמחייה את העור בכף הרגל, ומשווה לו מראה מבריק ונקי. במהלך הפדיקור אנחנו מייצרים לחות בכף הרגל, וכך מונעים מצבים של עור יבש. 
  3. שיפור זרימת הדם:  במהלך הפדיקור אנחנו מעסים את כף הרגל, ומפזרים את המתח שהצטבר בכפות הרגליים והשוקיים. העיסוי, שמזרים דם לגוף, עשוי לסייע בנוסף גם בהפחתת כאב ופיזור חום כללי בגוף.
  4. אסתטיקה: לכפות הרגליים, בהקשרים מסוימים, יכולה להיות משמעות אסתטית רבה. במהלך הפדיקור, מעבר לניקיון, אנחנו גם מעצבים את הציפורניים, ומייצרים מראה מושקע ומטופח. 

פדיקור רפואי

פדיקור רפואי מכוון לכל כף הרגל, מהעקב ועד הבוהן, ומהווה דרך מצוינת לטפל וגם למנוע בעיות רפואיות בכף הרגל. 
מה שונה הפדיקור הרפואי מהפדיקור הקוסמטי? הפדיקור הרפואי דומה מאוד לפדיקור הרגיל, אך יש לו ערך מוסף מיוחד:
הוא מסייע במניעה ופתירה של בעיות רפואיות מורכבות יותר בכף הרגל, כגון: פטרת ציפורניים, ציפורן חודרנית, יבלות,  ועוד. 

כמובן שיתכנו מקרים מסוימים בהם ידרש גם טיפול רפואי רגיל, ולא ניתן יהיה להסתפק בפדיקור הרפואי. 

 תגיעי למרכז היופי שלנו – או לה לק, ותקבלי שרות במרחק נגיעה

מחפשת פדיקור ולק ג'ל בראשון לציון? קבעי תור כעת במרכז היופי שלנו – או לה לק Natali Nails & Makeup  רוטשילד 1 ראשון לציון. עם נטלי אלקיים, קוסמטיקאית מנוסה ומקצועית, וצוות של בנות מקצועיות, כפות הרגלים שלך יזכו לתשומת הלב שמגיעה להן. 

שמי נטלי אלקיים, קוסמטיקאית בעלת ניסיון של שנים והתמחות בבנייה וטיפוח ציפורניים.
לצד הצוות המוכשר שלי אני מזמינה אתכם להנות ממגוון שירותי במכון היופי שלנו ברחוב רוטשילד 1 , ראשון לציון.
טלפון לקביעת תורים: 050-965-7165
דוא"ל: [email protected]

וותק

בעלת ניסיון של מעל לשנה 15 שנים בתחום אומנות ובניית ציפורניים והאיפור הקבוע

יחס אישי

הלקוחות מגיעות למקום אסתטי נקי ומסודר והטיפולים מותאמים אישית ללקוחה אחת על אחת אם טיפול שמותאם לפי בקשת הלקוחה והראייה המקצועית של המטפלת

ניסיון מעשי

נטלי הוכשרה והתמקצעה בבית הספר המובילים בארץ ובעולם למדה ועדיין ממשיכה ללמוד במקומו הטובים ביותר כדי להעניק ללקוחות ולתלמידות שלה את הטוב ביותר

קורסים מקצועיים

אל תפסיקו להתקדם וללמוד העולם מתקדם בקצב מהיר חייבים להתקדם בכל יום וללמוד דברים חדשים.

שירותים נוספים

שירותים

מילוי ובניית ציפורניים

בניית ציפורניים הוא תהליך שמטרתו ליצור ציפורניים מלאכותיות שישדרגו את מראה הציפורניים ויראו מאוד טבעי אסטטי ומטופח , באמצעות כל אותן שיטות בנייה שקיימות היום כשלכל אחת תתאים שיטה אחרת לפי טעמה האישי.

שירותים

תסרוקות ערב

תסרוקת היא אחד מהמוקדים החשובים ביותר של ההופעה שלך. תסרוקת ערב יפה ואיכותית מבליטה את היופי הטבעי שלך, מחזקת את הביטחון העצמי, ומותירה חותם על הסובבים.

שירותים

שעווה בכל חלקי הגוף

הסרת שיער היא אולי הטיפול הקוסמטי הנפוץ ביותר בקרב נשים. עור חלק ונעים הוא מצרך מבוקש, ונשים רבות מתנסות בשיטות שונות ומשונות להסרת שיער גוף. למסע להסרת השיער לעיתים מתלווים חששות לא מעטים.

שירותים

קורס קישוטים

קורס קישוטי ציפורניים מיועד למי שסיימה קורס בבניית ציפורניים, כמו גם מניקור ג'ל הרוצות להרחיב את מקצועיותם לתחומים נוספים.

איפור קבוע
שירותים

איפור ערב ואיפור כלה

איפור ערב איפור ערב הוא איפור חגיגי. רמה אחת מעל האיפור היומיומי הרגיל שלנו. באירועים המיוחדים בחיים, איפור הפנים סוגר ומשלים את ההופעה. מעבר להדגשת

שירותים

השתלמות קישוטים

השתלמות קישוטי ציפורניים מיועד למי שסיימה קורס בבניית ציפורניים, כמו גם מניקור ג'ל הרוצות להרחיב את מקצועיותם לתחומים נוספים.

שיתוף: