מילוי ובניית ציפורניים

IMG_20211013_195149_642
IMG_20210111_121823_167
IMG_20190825_132326_740

על אף שמדובר במלאכה דומה, בניית ציפורניים ומילוי ציפורניים הם תהליכים מובדלים ומשלימים, כאשר שניהם מהווים חלק מתחזוקת הטיפוח השוטפת של הציפורניים. 

בניית ציפורניים: מריחת חומר חזק על בסיס הציפורן, לשם יצירת שכבת בסיס איתנה. כיום ישנן מגוון שיטות לבניית הציפורן: 

  • ג'ל לק הג'ל המוכר, מהווה אחת מהשיטות העדינות לבניית הציפורן, אך לק הג'ל מהווה חומר חזק כשלעצמו. יתרון מהותי: מתאים גם לנשים שאלרגיות לאקריל. 

 במהלך הטיפול מורחים שכבה של לק ג'ל, בונים לפי האורך הרצוי, ומייבשים במנורת לד. התחזוקה של הבנייה היא בהתאם לקצב גדילת הציפורן. מומלץ לעשות מילוי בין שלושה שבועות לחודש. 

  • ציפוי אקרילי במכחול. אחת השיטות המייצרות מבני ציפורן קשיחים במיוחד. במהלך הטיפול מורחים חומר מקשר, ומעליו נוזל אקרילי, באמצעות מכחול. בסוף הטיפול מתקבלות ציפורניים חזקות ועמידות. יש לבצע טיפול אחת ל-3 שבועות עד חודש. 
  • ציפוי אקרילי באבקה. שיטה דומה לקודמת, רק שציפוי הציפורן באקריל נעשה באמצעות טבילה באבקה (לאחר מריחת חומר מקשר), ולא באמצעות מכחול.

מילוי בציפורניים: הציפורן צומחת כשלושה או ארבעה שבועות לאחר בניית הציפורן, מה שמביא להיווצרות חללים ריקים וחוסר אחידות בציפורן. במילוי ממלאים את חללים אלה באקריל/ג'ל, וכך משמרים מראה אחיד ומבריק לציפורניים.  

מכיוון שמדובר בבנייה של בסיס הציפורן, שעליה גביה יתבצע העיצוב בהמשך (צבע, צורה וכו') –  חשוב מאוד להיעזר בקוסמטיקאית מומחית ומנוסה. 

מתי יש צורך בבניית ציפורניים?

כאמור, בטיפול בניית ציפורניים אנחנו בעצם "ממלאים את התפקיד" של הציפורניים הטבעיות, על ידי יצירת מבנה ציפורן חזקה, קשיחה ומבריקה. אך מתי באמת יש צורך בהחלפת התפקידים הזו? לא תמיד. אם הציפורניים עבות וחזקות באופן טבעי, סביר שלא נזדקק לבניית ציפורניים (למעט מקרים חריגים, או לבקשת הלקוחה). לעומת זאת, אם הציפורניים דקות ונוטות להישבר, מה שמונע מראה ציפורן ארוכה ומרשימה – בנייה חיצונית של הציפורניים היא הפתרון המושלם לציפורניים ארוכות, בריאות ושנראות טוב. 

כמובן שבמקרים בהם הציפורן חולה, נמנע מבנייה מכל סוג. 

כפות הידיים הן הקסם האישי שלך 

בארון הבגדים של כל אישה: יש סט של האישה שהיא כבר איננה רוצה להיות, סט של מי שהיא בהווה וסט של האישה שהיא רוצה להיות בעתיד. כך לפחות אומרים. הציפורניים שלנו חשובות לא פחות מהבגדים שלנו. הן משלימות, בונות וממלאות את האישיות האסתטית שלנו.

שמי נטלי אלקיים, קוסמטיקאית בעלת ניסיון של שנים והתמחות בבנייה וטיפוח ציפורניים.
לצד הצוות המוכשר שלי אני מזמינה אתכם להנות ממגוון שירותי במכון היופי שלנו ברחוב רוטשילד 1 , ראשון לציון.
טלפון לקביעת תורים: 050-965-7165
דוא"ל: [email protected]

וותק

בעלת ניסיון של מעל לשנה 15 שנים בתחום אומנות ובניית ציפורניים והאיפור הקבוע

יחס אישי

הלקוחות מגיעות למקום אסתטי נקי ומסודר והטיפולים מותאמים אישית ללקוחה אחת על אחת אם טיפול שמותאם לפי בקשת הלקוחה והראייה המקצועית של המטפלת

ניסיון מעשי

נטלי הוכשרה והתמקצעה בבית הספר המובילים בארץ ובעולם למדה ועדיין ממשיכה ללמוד במקומו הטובים ביותר כדי להעניק ללקוחות ולתלמידות שלה את הטוב ביותר

קורסים מקצועיים

אל תפסיקו להתקדם וללמוד העולם מתקדם בקצב מהיר חייבים להתקדם בכל יום וללמוד דברים חדשים.

שירותים נוספים

שירותים

קורס קישוטים

קורס קישוטי ציפורניים מיועד למי שסיימה קורס בבניית ציפורניים, כמו גם מניקור ג'ל הרוצות להרחיב את מקצועיותם לתחומים נוספים.

טיפים

העצות הכי חשובות שלי לשגרת ביוטי מושלמת

תמצאי את אשת המקצוע שאת יכולה לסמוך עליה ושאת אוהבת את שיטות העבודה שלה. זה לא פשוט ויכול לקחת הרבה זמן, אבל ברגע שמצאת מישהי מקצועית שמשרה בך ביטחון – תמשיכי איתה.

שירותים

מניקור ולק ג'ל

המטרה העיקרית במניקור קלאסי היא לשוות מראה נקי ומסודר לציפורניים, והוא אורך בדרך כלל חצי שעה עד שעה.

שירותים

תסרוקות ערב

תסרוקת היא אחד מהמוקדים החשובים ביותר של ההופעה שלך. תסרוקת ערב יפה ואיכותית מבליטה את היופי הטבעי שלך, מחזקת את הביטחון העצמי, ומותירה חותם על הסובבים.

שירותים

שעווה בכל חלקי הגוף

הסרת שיער היא אולי הטיפול הקוסמטי הנפוץ ביותר בקרב נשים. עור חלק ונעים הוא מצרך מבוקש, ונשים רבות מתנסות בשיטות שונות ומשונות להסרת שיער גוף. למסע להסרת השיער לעיתים מתלווים חששות לא מעטים.

איפור קבוע
שירותים

איפור קבוע

איפור קבוע (או: מיקרו-פיגמנטציה), כשמו כן הוא – איפור שנותר על עור הפנים לאורך זמן. קיימים הבדלים מסוימים בין סוגי הטיפולים, אך ככלל איפור קבוע

שיתוף: