איפור ערב ואיפור כלה

20171219_162447
1559077705487
2019-02-18-22-04-08-500

איפור ערב

איפור ערב הוא איפור חגיגי. רמה אחת מעל האיפור היומיומי הרגיל שלנו. באירועים המיוחדים בחיים, איפור הפנים סוגר ומשלים את ההופעה. מעבר להדגשת היופי הטבעי, הוא משווה לפנים מראה נוצץ ואלגנטי. למעשה, איפור ערב מוצלח הוא מעשה אמנות. התאמה לתווי הפנים, ללבוש, לצבעים – מדובר במשימה לא פשוטה בכלל. לכן, מומלץ להיעזר רק בשירותיה של מאפרת מנוסה. 

במרכז היופי שלנו – Natali Nails & Makeup , רוטשילד 1 ראשון לציון, אנחנו מציעים איפור ערב ברמה הגבוהה ביותר. נטלי אלקיים, מאפרת בעלת ניסיון רב שנים, תעניק לך איפור ערב מקצועי ועם החומרים האיכותיים ביותר, והכל בהתאם לצרכים הספציפיים שלך:  ההופעה הכללית, הרגלי איפור יומיומיים, סוג האירוע, אפילו מזג האוויר הצפוי. תקבלי מגוון אפשרויות בהתאם למראה הפנים הייחודי שלך. 

איפור כלה

איפור כלה הוא סוג של איפור ערב, אך כמובן, מדובר בערב מיוחד ביותר. יום החתונה הוא אולי אחד הימים המרגשים בחייה של כל אישה. שבועות ארוכים מושקעים מירב המאמצים בהרכבת המראה החגיגי והמיוחד:  השמלה, הנעליים, התסרוקת, וכמובן – איפור הפנים. התפקיד של המאפרת ביום החתונה הוא מרכזי ממה שניתן לחשוב: קודם כל, כמובן, באחריותה להביא למראה הפנים הרצוי על ידי כלת השמחה. 

מעבר לזה, קיימים מספר היבטים שהופכים את האיפור לאירוע מורכב – הצורך לעמוד בזמנים, לגרום לכלה להרגיש שלווה ובטוחה, על אף הלחץ שלה ושל בני המשפחה,  לייצר איפור עמיד שיחזיק גם אחרי הריקודים ולתוך הלילה. 

מחפשת איפור כלה בראשון לציון?

מצאת! נטלי אלקיים, במרכז היופי שלנו ברוטשילד 1, ראשון לציון, מציעה איפור כלה שהוא חוויה כוללת. תתקיים פגישת ניסיון, במהלכה יוחלט על סגנון האיפור המיועד, בהתאם לרצון שלה הכלה, ולפי הסטנדרטים הכי גבוהים בתחום כיום. ביום החתונה, הכלה והמלוות ייהנו מאווירה רגועה ושמחה, תוך הקשבה מלאה לכל הצרכים והבקשות.

 יום החתונה הוא היום המיוחד שלכם! אל תתפשרו על פחות מהכי טוב שיש. נטלי אלקיים, קוסמטיקאית עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום הטיפוח, לצד זכיות בתחרויות איפור – היא הבחירה הבטוחה. 

שמי נטלי אלקיים, קוסמטיקאית בעלת ניסיון של שנים והתמחות בבנייה וטיפוח ציפורניים.
לצד הצוות המוכשר שלי אני מזמינה אתכם להנות ממגוון שירותי במכון היופי שלנו ברחוב רוטשילד 1 , ראשון לציון.
טלפון לקביעת תורים: 050-965-7165
דוא"ל: [email protected]

וותק

בעלת ניסיון של מעל לשנה 15 שנים בתחום אומנות ובניית ציפורניים והאיפור הקבוע

יחס אישי

הלקוחות מגיעות למקום אסתטי נקי ומסודר והטיפולים מותאמים אישית ללקוחה אחת על אחת אם טיפול שמותאם לפי בקשת הלקוחה והראייה המקצועית של המטפלת

ניסיון מעשי

נטלי הוכשרה והתמקצעה בבית הספר המובילים בארץ ובעולם למדה ועדיין ממשיכה ללמוד במקומו הטובים ביותר כדי להעניק ללקוחות ולתלמידות שלה את הטוב ביותר

קורסים מקצועיים

אל תפסיקו להתקדם וללמוד העולם מתקדם בקצב מהיר חייבים להתקדם בכל יום וללמוד דברים חדשים.

שירותים נוספים

שירותים

מילוי ובניית ציפורניים

בניית ציפורניים הוא תהליך שמטרתו ליצור ציפורניים מלאכותיות שישדרגו את מראה הציפורניים ויראו מאוד טבעי אסטטי ומטופח , באמצעות כל אותן שיטות בנייה שקיימות היום כשלכל אחת תתאים שיטה אחרת לפי טעמה האישי.

שירותים

שעווה בכל חלקי הגוף

הסרת שיער היא אולי הטיפול הקוסמטי הנפוץ ביותר בקרב נשים. עור חלק ונעים הוא מצרך מבוקש, ונשים רבות מתנסות בשיטות שונות ומשונות להסרת שיער גוף. למסע להסרת השיער לעיתים מתלווים חששות לא מעטים.

שירותים

קורס קישוטים

קורס קישוטי ציפורניים מיועד למי שסיימה קורס בבניית ציפורניים, כמו גם מניקור ג'ל הרוצות להרחיב את מקצועיותם לתחומים נוספים.

שירותים

פדיקור / פדיקור רפואי

פדיקור הוא טיפול קוסמטי לכפות הרגליים, שנועד לשמור על היגיינת כף הרגל, תוך הענקת מראה מטופח ונקי. 

שירותים

תסרוקות ערב

תסרוקת היא אחד מהמוקדים החשובים ביותר של ההופעה שלך. תסרוקת ערב יפה ואיכותית מבליטה את היופי הטבעי שלך, מחזקת את הביטחון העצמי, ומותירה חותם על הסובבים.

טיפים

העצות הכי חשובות שלי לשגרת ביוטי מושלמת

תמצאי את אשת המקצוע שאת יכולה לסמוך עליה ושאת אוהבת את שיטות העבודה שלה. זה לא פשוט ויכול לקחת הרבה זמן, אבל ברגע שמצאת מישהי מקצועית שמשרה בך ביטחון – תמשיכי איתה.

שיתוף: