Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שלחי הודעה

050-965-7165

שעווה בכל חלקי הגוף

הסרת שיער היא אולי הטיפול הקוסמטי הנפוץ ביותר בקרב נשים. עור חלק ונעים הוא מצרך מבוקש, ונשים רבות מתנסות בשיטות שונות ומשונות להסרת שיער גוף. למסע להסרת השיער לעיתים מתלווים חששות לא מעטים.
תוכן עניינים

בכל הגילאים, בכל המגזרים – הסרת שיער היא אולי הטיפול הקוסמטי הנפוץ ביותר בקרב נשים. עור חלק ונעים הוא מצרך מבוקש, ונשים רבות מתנסות בשיטות שונות ומשונות להסרת שיער גוף. למסע להסרת השיער לעיתים מתלווים חששות לא מעטים. אם מחשש למבוכה בשל חשיפת הגוף, ואם מההשלכות של שיטת הטיפול, הסרת שיער יכולה להיות משימה מאתגרת. 

במרכז היופי שלנו – או לה לק Natali Nails & Makeup , רוטשילד 1 ראשון לציון, אנחנו מציעים הסרת שיער בשעווה מתוך הבנה והתחשבות במורכבות הזו. הסרת שיער גוף איננה רק הסרת שיער מגוף, אלא מאדם אחר. אנחנו מציעים טיפול איכותי ומקצועי, לצד יחס אישי ורגיש, בשביל שאת תרגישי הכי יפה ובטוחה שאפשר. 

כאמור, כיום ישנן אינספור שיטות להסרת שיער גוף. אז למה דווקא הסרת שיער בשעווה? בגלל היתרונות: 

  1. חלקות: בניגוד לשיטות אחרות, בהסרת שיער בשעווה הסיכוי להישארות מוקדי שיערות לאחר הטיפול הוא נמוך במיוחד. מתקבל עור חלק ונעים למגע. 
  1. מהיר ויעיל: תוך טיפול אחד (ולא 15 טיפולים), שאורך לא יותר מחצי שעה,  מתקבלת התוצאה הרצויה, שמחזיקה למספר ימים לפחות. היעילות מבוססת וידועה, ונכונה לגבי כל הלקוחות, בלי חשש לתוצאה שונה בשל סוג השיערה. 
  1. פחות מציק: בהסרת שיער בשעווה אין חשש ל"קוצים" בצמיחה לאחר הטיפול, אין גירוד ופריחה, ואין מטרד ריח. אמנם לעיתים העור נותר מעט ורדרד ורגיש לאחר הטיפול, אך הדבר חולף במהירות ואין כל השפעה נוספת. 
  1. מתאים לכולן: לנשים בהיריון ושאינן בהיריון, לכל צבע שיער אפשרי, ובמחיר אפשרי לכל כיס. הסרת שיער בשעווה מתאימה לכ-ו-ל-ן! 
  1. תוצאות טובות יותר עם חלוף הזמן: בניגוד לגילוח עם סכין, הסרת שיער בשעווה מסירה את השיערות מהשורש שלהן, ועל ידי כך מחלישה אותן. כך, ככל שמסירים בשעווה יותר פעמים, כך השיערות צומחות לאט יותר. 
  1. הסרת תאים מתים: בונוס: בהסרת שיער גוף בשעווה, בשל החום הרב, השכבה החיצונית ביותר של העור מוסרת. בהתאם, תאים מתים וקשקשיים נושרים גם הם, והעור הופך נעים ונקי יותר למגע. 

מחפשת הסרת שיער בשעווה בראשון לציון? אין צורך לחפש יותר! נטלי אלקיים, קוסמטיקאית מומחית, תעניק לך טיפול מסור הסרת שיער בשעווה במקצועיות, ברגישות, ובכל אזור שתרצי.

מרכז היופי או לה לק
נטלי אלקיים

או לה לק היא קליניקה לטיפולי קוסמטיקה אשר ממוקמת ברחוב יהודה הלוי 6, ראשון לציון בבעלות נטלי אלקיים, קוסמטיקאית עם ניסיון מעל 15 שנה. הקליניקה מספקת מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים תוך מתן תשומת לב מקצועית ושירות אדיב.

אהבתם את המאמר? נשמח לשיתוף:
תוכן עניינים

צרי קשר עם קוסמטיקאית מקצועית

לייעוץ, קביעת תור או פרטים נוספים לחצי כאן
מאמרים וטיפים
השירותים שלנו
הכתובת שלנו
הרשמה לניוזלטר

הרשמי לרשימת התפוצה שלי וקבלי עדכונים שווים בכל רגע…

צרי קשר עם קוסמטיקאית מקצועית

לייעוץ, קביעת תור או פרטים נוספים לחצי כאן
באותו נושא
יצירת קשר

לפרטים נוספים, קביעת תור, ייעוץ או כל נושא אחר ניתן ליצור קשר באמצעות הטופס.